sábado, 12 de marzo de 2016

Un dia molt especial

Bona tarda Rossinyolets i Rossinyoletes!

Aquesta entrada va dedicada especialment a en Johnny pel seu aniversari el 10 de Març!

En aquest punt, estem a la meitat del projecte Rossinyol i, sincerament, només tinc bones paraules per descriure al meu mentorat! És un nen molt maco, amb moltes ganes de fer coses i divertir-se compartint noves experiències i moments junts. Estic molt encantada de participar en el projecte, i sobre tot, de poder-lo compartir amb ell. Segur que hi ha hagut trobades més emocionants i divertides que altres, però de totes en podem extreure alguna cosa! J

En aquesta trobada vam anar a un lloc que li feia especial il·lusió: El Planeta Màgic! Va ser una gran sorpresa, perquè no sabia on anàvem. Li havia amagat perquè fos una sorpresa i així va estar. Si haguéssiu vist la cara de felicitat que va posar quan ens vam trobar allà davant del local a punt d’entrar: va ser molt emocionant! I com us podeu imaginar, ho va gaudir al màxim.



Em quedo amb la cara de felicitat i la gran abraçada que em va donar al veure la sorpresa de poder celebrar el seu aniversari al planeta Màgic! J

No hay comentarios:

Publicar un comentario